Miksi kanta-asiakkuus kannattaa ja miten se toimii?
Haluamme palkita meillä säännöllisesti käyvät asiakkaat palkinnoilla.
Kanta-asiakasjärjestelmään saat pisteitä jokaisesta käytetystä palvelusta tai ostamastasi tuotteesta.
Yksi käytetty euro vastaa yhtä pistettä, esim. jos käyt 55 e:n arvoisessa palvelussa, saat kortillesi 55 pistettä.
Ja kun sinulle on tietty määrä pisteitä kerättynä, voit käyttää ne palkintohoitoihin/tuotteisiin! Palkintoja on joka lähtöön ja eri arvoisia, mitä korkeampi pistesaldo - sitä arvokkaampia palkintoja saat! Klikkaa tästä nähdäksesi pistetaulukon sekä palkinnot: Palkinnot.
Mitä palkinnot ovat ja minkälaisia etuja sieltä saan?
Palkintoportaat alkavat 500 pisteestä. Seuraavat pykälät ovat 1000 ja 1500 pistettä. Mitä isompi pistemäärä sinulla on kerättynä, sitä arvokkaampiin hoitoihin/tuotteisiin se sinut oikeuttaa. Voit käyttää palkintopisteesi missä vaiheessa haluat, kuitenkin aikaisintaan 500 pisteen kohdalla. Olemme koonneet mahdollisimman monipuolisen palkintovalikoiman, joista sinä saat tietyn pistemäärän saavuttaessasi päättää, mihin sen käytät. Edut ja palkinnot vaihtelevat henkilökohtaisesti ja saatamme tehdä myös yllätysetuja!
Mitä se vaatii minulta? Miten kanta-asiakkaaksi liitytään?
Kanta-asiakkuus ei sido sinua mihinkään, eikä se myöskään maksa sinulle mitään. Olisimme kiitollisia, jos kanta-asiakkaana antaisit meille vain yhteystietosi (puhelinnumero sekä sähköpostiosoite), joiden avulla pidämme sinut ajan tasalla kampaamomme tarjouksista, kampanjoista sekä muista uutisista. Jatkossa teemme myös kanta-asiakaskampanjoita, joista sinulla on mahdollisuus tienata tuplapisteitä yms. - näistä tiedotamme sähköpostilla.
Kanta-asiakkaaksi pystyt liittymään asioimalla kampaamossamme. Maksutapahtuman yhteydessä sinulle luodaan oma kanta-asiakaskortti, joka on pieni kortti. Kortin saat kiinnitettyä parhaiten esim. avaimenperäksi ja täten se pysyy aina menossa mukana. Kortissa on viivakoodi, kanta-asiakaskoodi sekä kampaamomme logo. Liittyminen kanta-asiakkaaksi vaatii yhden ostotapahtuman (palvelu/tuote) liikkeessämme ja jatkossa näyttämällä korttia asioidessasi meillä, sinne kertyy lisää pisteitä.
Monipuoliset hyödyt kanta-asiakkuudesta:
- Kanta-asiakkaat tulevat saamaan erikoisetuja (näistä ilmoitetaan sähköpostilla)
- Keskittämällä palvelusi Kauneushuoltamolle saat rahanarvoisia etuja (maksuttomia palveluita tai tuotepalkintoja) sekä pääset kokeilemaan myös uusia hoitoja
- Ei enää leimakortteja, pisteet säilyvät sähköisessä järjestelmässä
- Sitä arvokkaampi palkinto, mitä enemmän sinulla on kertyneitä pisteitä
- Jos saat ystäväsi käyttämään meidän palveluita (toimit suosittelijana), saat bonuspisteitä omalle kanta-asiakaskortillesi. Samoin jos tägäät meidät sosiaalisessa mediassa.
- Kortti on helppo ja vaivaton kuljettaa mukana, sen saa esim. avainperäksi roikkumaan. Jokaisessa kortissa on henkilökohtainen viivakoodi, joka skannataan ostotapahtuman yhteydessä ja näin pisteet tallentuvat automaattisesti kanta-asiakastilillesi
- Monipuolinen palkintovalikoima erilaisista hoidoista ja tuotteista
- Kanta-asiakkaat ovat etusijalla jos tarvitsemme esim. uusiin hoitoihin malleja tms.
- Sähköinen kanta-asiakasjärjestelmä, johon pisteet tallentuvat. Ostotapahtuman jälkeen asiakas voi tarkistaa pistetilanteensa kuitista tai tätä voi tiedustella liikkeen henkilökunnalta.
Huomioi myös, että voit milloin vain lopettaa kanta-asiakkuutesi ilmoittamalla siitä meille. Palkinto-ohjelman edut ovat pääasiassa sinulle maksuttomia palveluita, myös tuotepalkintoja löytyy. Edut saattavat vaihdella ja kehittelemme myös yllätysetuja! Pidätämme oikeuden muuttaa, lisätä tai poistaa palkintoja esim. kausiluontoisesti ilman eri ilmoitusta ja myös siinä tapauksessa, jos meille tulee uusia palveluita/tuotteita. Kun päätät käyttää pisteitäsi ja lunastaa palkinnon, tämä pistemäärä vähentyy kokonaispistemäärästäsi. Yhteydenpito kanta-asiakkaisiin tapahtuu pääasiassa sähköpostilla/tekstiviestillä. Saat pisteitä jos ostat lahjakortteja, mutta jos sinulla on lahjakortti jonka käytät, näistä pisteet kuuluu ainostaan lahjakortin ostajalle.
Tässä vain muutamia esimerkkejä palkintohoidoista..
- Pikamanikyyri
- Kainaloiden sokerointi
- Kulmakarvojen laminointi
- Suihkurusketus
- Intialainen päähieronta
- sekä paljon muita vaihtoehtoja...
Mitä korkeammalle tasolle kerrytät pisteitä, sitä arvokkaampia palkintoja saat.
Kortti on henkilökohtainen, toki lastenhiustenleikkaukset esimerkiksi voidaan laittaa huoltajan kortille :)
Kanta-asiakasohjelman säännöt
- Maksuttomaan kanta-asiakasohjelmaamme voivat liittyä vähintään 18-vuotiaat Suomessa asuvat liikkeessämme asioivat henkilöt. Kanta-asiakasohjelmamme tarkoituksena on palkita palvelujamme säännöllisesti käyttävät henkilöt.
- Kanta-asiakkaaksi liittyminen tapahtuu ainoastaan liikkeessämme palvelun tai tuotteen maksutapahtuman yhteydessä eli liittyminen esim. netin kautta ei ole mahdollista. Asiakas voi liittyä kanta-asiakkaaksi sen jälkeen, kun hänellä on vähintään yksi palvelu- tai tuoteostos liikkeestämme (liittymiskerran ostotapahtuma lasketaan yhdeksi kerraksi).
- Kanta-asiakaskortti on henkilökohtainen ja se on esitettävä maksutapahtuman yhteydessä. Kanta-asiakkaan kanssa samaan talouteen kuuluvien alaikäisten lapsien asioinnit voidaan pyynnöstä kirjata kanta-asiakaskortin haltijan kanta-asiakastilille. Asiakkaalla voi olla vain yksi kanta-asiakaskortti käytössään. Asiakas saa kanta-asiakaskortin mukaansa liittyessään. Jos kanta-asiakaskortti katoaa, pyydämme ilmoittamaan siitä Kampaamo Hinniin (p. 0400 41 71 75)
- Kanta-asiakas on velvollinen antamaan oikeat yhteystietonsa liittymisen yhteydessä ja pitämään yhteystietonsa ajan tasalla. Kanta-asiakkaan henkilötietoja käsitellään Kampaamo Hinnin asiakkuuteen ja asialliseen yhteyteen perustuvassa henkilörekisterissä. Kanta-asiakasrekisterissä käsitellään tietoja niistä tuotteista ja palveluista, joiden ostamisen yhteydessä kanta-asiakas on tunnistettu kanta-asiakaskortin avulla. Rekisteriseloste on erottamaton osa kanta-asiakkuuden sääntöjä. Asiakas hyväksyy henkilötietojensa käsittelyn liittyessään kanta-asiakkaaksemme.
- Kanta-asiakasviestintä tapahtuu sähköpostin tai tekstiviestien avulla. Kertyneet kanta-asiakaspisteet näkyvät kassakuitissa tai niitä voi kysyä liikkeestä. Kanta-asiakkuudesta kertyviä tietoja käytetään toimintojen analysointiin sekä kanta-asiakkaille tarjottavien etujen ja tarjousten kehittämiseksi ja kohdentamiseksi kanta-asiakkaita kiinnostavaksi.
- Kanta-asiakkuuden palkinto-ohjelman palveluiden/tuote-etujen valikoima saattaa vaihdella kausiluontoisesti sekä mahdollisten palveluvalikoimamuutosten ym takia. Kauneushuoltamolla/Kampaamo Hinnillä on oikeus muuttaa/lisätä/poistaa palkinto-ohjelman etuja ilman eri ilmoitusta. Kampaamo Hinnillä on oikeus lopettaa kaikki kanta-asiakkuudet ilman erikseen ilmoitettua syytä.
- Kampaamo Hinnillä ei ole velvoitetta ilmoittaa kanta-asiakkuuden irtisanomisesta tilanteissa, jossa kanta-asiakkaan edellisestä ostoskerrasta on kulunut kaksi vuotta. Jos Kauneushuoltamo/Kampaamo Hinni opettaa toimintansa, niin kaikki kanta-asiakkuudet päättyvät ilman eri ilmoitusvelvollisuutta. Asiakkuudet voidaan siirtää myös mahdolliselle uudelle omistajalle.
- Kanta-asiakaspisteitä ei voida vaihtaa rahaksi. Lahjakorttien osto eikä käyttäminen oikeuta kanta-asiakaspisteisiin ellei toisin mainita. Tietyt etuhintaiset palvelut ja tuotteet voidaan sulkea palkintojärjestelmän ulkopuolelle erillisellä ilmoituksella.
- Asiakas voi poistua kanta-asiakasohjelmasta silloin, kun hän haluaa ilmoittamalla siitä Kampaamo Hinniin.